Monday, May 24

Start to discover!


Salutare oameni buni - eu sunt ... hm, cred ca inca nu am un nume, dar am deja trei saptamani si pot sa va spun ca am deja o multime de experiente minunate: am 3 fratiori si o mamica minunata, am descoperit albinute si alte insecte, gazonul proaspat din gradina ... aaa, si sa nu uit, depozitul de lemene unde locuim este minunat!









Trebuie sa recunosc - obosesc foarte repede si simt nevoia sa ma "tolanesc" destul de des pe podeaua uscata, alaturi de ceilalti fratiori si surori!


Din cand in cand vin sa ne viziteze tot felul de lume: doamne dragute, copii obraznici si tatici agitati - am inceput sa ne obisnuim cu ei asa incat, ori de cate ori avem ocazia le aratam cate ceva din "arsenalul" nostru :)
Ne si antrenam totodata - in curand urmeaza sa exploram gradina plina de zumzet si culoare, asa ca trebuie sa fim puternici!

Sunt momente in care ma simt tare descumpanit - mamica este plecata, foamea ne da tarcoale si ... pur si simplu sunt trist!


Vestea buna e ca ii am pe fratiorii mei, care sunt foarte curajosi si ma ajuta sa devin happy din nou - impreuna vom deveni atractia gradinii, si promit ca nu va ramane nici un coltisor neexplorat!

Va asteptam si pe voi sa ne vedeti - acum cat inca suntem mici si dragalasi :)!

Cu drag

Pisoiasii veseli

No comments:

Post a Comment