Friday, May 21

Photographers working!

Noiembrie 2009 - Rarau, Rezervatia Pietrele Doamnei; la ora 5:00 AM, impreuna cu inca doi prieteni ne-am urcat pe piatra mica, prin ceata in speranta ca vom avea parte de o "mare alpina" - mare alpina nu am vazut in acea dimineata, insa am prins vreo 10-15 minute de lumina si am putut sa tragem cateva cadre cu Vf Giumalau, Vf Pietrosul Bistritei, imprejurimi: ne-am declarat multumiti :)
Enjoy!












Piatra Mare in plan apropiat, Cabana Raraul in plan median si Vf Giumalau in plan departat











Piatra Mare si Vf Giumalau - in dreapta foarte dparte se poate observa Pietrosul Rodnei










Vf Giumalau!










Pietrosul Bistritei









Valea Bistritei - jos curge Bistrita Aurie, iar in departare se poate observa silueta Ceahlaului







A fost o iesire pe cinste cu amintiri superbe!
Spor la privit

No comments:

Post a Comment