Sunday, October 17

Stories from October!










2 comments:

  1. Pot sa carcotesc un pic ?
    La fotografiile cu drumul, as mai fi asteptat o ora, pana la apus...am vazut ca le-ai facut pe la 16.30. Ai fi avut o lumina mai blanda. As fi tras cu "aperture priority", pe un f8 - f11 ca inca mai aveam lumina dar ar fi iesit pozele mai sharp. Pune aparatul pe "vivid", vei avea culorile mai vii. Cele cu asfintitul sunt usor sub-expuse (intunecate), probabil ai masurat pe cer si drept motiv ti-a intunecat pamantul. La a 5-a poza, as fi asteptat tractorul sa se indeparteze si poate as fi incadrat mai larg, sa cuprind copacul "solitar". In rest..jos palaria, sau cum ar spune frantzuzul "chapeau"! Lumina buna!
    Cristian a lu' Leahu

    ReplyDelete
  2. OOOO, domnu Leahu, va multumim pentru pretioasele observatii - DA, am analizat cele mentionate de tine si e loc de imbunatatit: le-am facut la o oprire pe drumul dintre Galati-Iasi (cele cu drumul) si intra-devar ar fi iesit cateva cadre mult mai bine realizate daca as fi avut ceva mai mult timp la dispozitie
    Bine ai venit in randul celor care ma sustin in intentia mea de a-mi desarvarsi abilitatile de fotograf

    Cu stima
    Auras L

    ReplyDelete